RECEPCIÓ I CONFIRMACIÓ DE COMANDA
Una vegada que realitzi la compra, enviarem al compte de correu que ens ha facilitat, un resum de la seva comanda amb el número de referència assignat, articles que ha comprat, desglossament de despeses addicionals com despeses d'enviament o altres si n'hi hagués com a despeses per l'ús del mitjà de pagament seleccionat i dades per contactar amb nosaltres.
Amb la seva comanda rebrà en paper la factura corresponent.
DESPESES D'ENVIAMENT
Les Despeses d'enviament tenen els costos següents, que podràs veure també desglossats durant el procés de compra depenent aquests de la direcció d'enviament. .
Despeses d'enviament gratuïtes: per a enviaments a Península en comandes superiors a 60 €.
FORMES DE PAGAMENT
Amb targeta de crèdit: Podeu utilitzar targetes de crèdit VISA o MASTERCARD per abonar l'import de la vostra compra a la nostra botiga.
PayPal: També podeu utilitzar el vostre compte de Paypal per realitzar el pagament.
Bizum: Paga mitjançant bizum de forma senzilla.
TERMINI DE LLIURAMENT
Tots els enviaments es faran per mitjà de l'empresa de missatgeria urgent. La seva comanda serà enviada des del nostre magatzem en un termini màxim de 24 hores hàbils, i vostè la rebrà a l'adreça que ens indiqui en un termini màxim de 48 hores hàbils des del moment de la comanda. Rebreu un missatge de text informant-vos del dia en què rebreu la vostra comanda.
Durant l'època de rebaixes aquests terminis podrien endarrerir-se en 24h addicionals.
Si heu escollit l'opció recollida a la botiga, podreu passar a recollir la vostra comanda en un termini de 24 hores hàbils.
Si per qualsevol causa no us podem servir la seva mercaderia en un termini màxim de 30 dies naturals que estipula la Llei 3/2014, us demanarem que ens indiqueu si disposem d'un nou termini addicional, llevat del cas que aquest article ja no estigui disponible o la compra s'hagués realitzat per un termini concret i així ho hagués expressat el consumidor.
En aquest cas vostè té dret a resoldre el contracte. Podeu veure com fer-ho a l'apartat CANVIS I DEVOLUCIONS / DRET DE DESISTIMENT.
CANVIS I DEVOLUCIONS / DRET DE DESISTIMENT
Pot sol·licitar el canvi o devolució de qualsevol article que hagi comprat a la nostra web en un termini màxim de 14 dies naturals des de la recepció sense necessitat de justificar la decisió ni penalització en forma de costos afegits per a vostè.
Si voleu exercir el vostre dret de desistiment disposa d'un formulari de desistiment a l'apartat EL MEU COMPTE , des del qual podrà gestionar-ho còmodament.
El dret de desistiment podrà exercir-se quan els articles que voleu tornar es troben en bon estat, sense haver-hi estat utilitzats i disposa del seu embalatge i etiquetatge original. , mitjançant el mateix mitjà de pagament utilitzat per pagar l'article.
És necessari perquè es pugui complir aquest termini, que els articles es trobin ja al nostre magatzem o que vostè acrediti mitjançant albarà de l'empresa de transport que ja ho ha enviat.
La devolució parcial d'una comanda no és possible, excepte en els casos com estipula la Comissió Europea, en què es acordi de forma bilateral pel comprador i FRONT ROW.
L'usuari haurà d'assumir el cost de la devolució dels béns, excepte si l'opció de devolució és a la botiga.
A Botiga: Podeu realitzar el canvi o devolució de l'article que vulgueu a qualsevol de les nostres botigues presentant l'albarà/tiquet que inclou la vostra comanda.
Des de Botiga Online: Podeu sol·licitar la devolució total o parcial de la vostra comanda accedint a l'apartat HISTORIAL I DETALLS DE LES MEVES COMANDES dins l'apartat EL MEU COMPTE després d'accedir amb el correu d'usuari i la contrasenya. Accedim a la comanda fent clic a Dades.
Un cop dins de la comanda seleccionar els articles a tornar i el motiu de la devolució.
Quan hagis sol·licitat la devolució, podràs consultar a quin punt es troba dins de l'apartat DEVOLUCIONS DE MERCADERIA.
Ha d'empaquetar els articles en el mateix embalatge en què els va rebre o un de similar i incloure dins del paquet una còpia del full de devolució o de l'original de la comanda.
Els articles retornats han d'incloure una còpia del full de comanda, o en la seva falta un paper on indiqui les seves dades, el número de comanda, i en cas que la seva comanda fos pagada mitjançant transferència, un número de compte on fer l'abonament de l'import.
Per correu: Podeu sol·licitar la devolució total o parcial de la vostra comanda mitjançant un correu a info@front-row.es.
Heu d'empaquetar els articles en el mateix embalatge en què els vau rebre o un de similar i incloure dins del paquet una còpia del full de devolució o de l'original de la comanda.
Un missatger passarà a recollir el paquet a la mateixa adreça on l'hem lliurat, si vol que passem a recollir-lo a una nova adreça si us plau indiqui'l enviant un email a info@front-row.es amb assumpte ¨canvi adreça devolució¨, i informant-nos de la nova adreça. No cal que cobreixi cap dada a l'exterior del paquet, el missatger portarà una etiqueta impresa.
Els articles tornats han d'incloure una còpia del full de comanda, o al vostre manca un paper en què indiqueu les vostres dades, el número de comanda, i en cas que la vostra comanda fos pagada mitjançant transferència, un número de compte on realitzar l'abonament de l'import.
Si voleu sol·licitar un canvi heu d'enviar un email a info@front-row.es, a l'assumpte heu de posar "CANVI + el vostre número de comanda", heu d'informar-nos a l'email dels articles que voleu tornar i els nous articles que vol demanar, tan bon punt tinguem el seu nou enviament preparat us trucarem per gestionar l'enviament/recollida i el pagament/abonament en cas que existeixi alguna diferència econòmica.
Per canvis de talla agrairíem comprovar disponibilitat d'estoc a la nostra web abans de sol·licitar-ho.
Si té algun dubte sobre el procés de canvi o devolució o vol fer alguna consulta pot contactar amb nosaltres a shoponline@front-row.es o trucant al +34 977 740 942.
El dret de desistiment no cap als supòsits de:
Article en substitució: Si l'article no està disponible podrem oferir sense increment en el preu un producte de característiques similars. És la seva potestat acceptar el nou producte com si fos l'inicialment sol·licitat o desistir de la compra.
Garanties: Vostè té garantia legal que en cas que els béns lliurats siguin defectuosos o no compleixin les especificacions assenyalades al contracte i sigui necessari reparar-los, substituir-los, rebaixar o reemborsar el preu pagat, buscarem la solució idònia perquè pugui disposar del producte en condicions òptimes o pugui tornar-ho si és el seu desig.
Codis promocionals: La devolució d'articles en comandes amb codi promocional, implica la pèrdua parcial de l'import del codi sempre que es trenquin les condicions d'utilització del codi.
Totes les imatges dels articles són propietat de FRONT ROW.
Pot existir una lleugera diferència entre el color de la imatge i el color real de l'article degut a la qualitat de la foto.
RESOLUCIÓ DE CONFLICTES
Totes les disputes i reclamacions derivades daquest document es resoldran pels jutjats i tribunals competents.